Naše služby

Finanční účetnictví pro živnostníky, fyzické i právnické osoby

  • Schopnost převzít účetnictví v průběhu roku na základě sestav z předešlého účetního programu

  • Možnost vyzvednout účetní doklady

  • Třídění, zpracování a kontrola prvotních dokladů

  • Rozlišení daňové uznatelnosti dokladů a konzultace s klientem (Můžu, nebo nemůžu dát doklad do účetnictví?)

  • Kopírování, popř. skenování dokladů za účelem jejich trvanlivosti (problém s termotiskem)

  • Vystavení faktur jménem klienta

  • Zaúčtování dokladů do účetního programu Pohoda (pokladní doklady, faktury, účtenky placené bezhotovostně, smlouvy o nájmu, splátkový kalendář - např. leasing, bankovní výpisy, úvěry...)

  • Vedení peněžního nebo účetního deníku

  • Zpracování přiznání k dani z přidané hodnoty (DPH) včetně kontrolního, popř. souhrnného hlášení (měsíčně, kvartálně)

  • Pravidelné výkaznictví (měsíční bilance klienta)

  • Zpracování účetní závěrky

  • Zpracování přiznání k dani z příjmu fyzických osob (DPFO) a dani z příjmu právnických osob (DPPO)

  • Předání dat a výstupů z účetního programu v případě ukončení spolupráce


Mzdové účetnictví - pravidelná i nepravidelná pracovní doba

  • Vedení mzdové agendy - hlavní pracovní poměr (HPP), dohoda o pracovní činnosti (DPČ), dohoda o provedení práce (DPP)
  • Přihlášky a odhlášky zaměstnanců
  • Evidence zaměstnanců
  • Zpracování mezd (zaslání přehledů na příslušné úřady a vystavení výplatních pásek a příkazů pro úhradu, výpočet exekucí)
  • Zastupování při kontrole u české správy sociálního zabezpečení a zdravotních pojišťoven
  • Sledování mzdové legislativy
  • Vystavování potvrzení zaměstnanců pro finanční instituce a úřady
  • Podklady pro výkaz příspěvku na podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením
  • Roční zúčtování daně zaměstnanců (uplatnění slev na dani - hypotéky, bonus na děti, životní pojištění, dary a další možné odpočty)
  • Předání mzdových listů a mzdové a personální agendy v případě ukončení spolupráce


Další

  • Příprava podkladů pro banky (např. úvěry)
  • Zpracování statistik pro Český statistický úřad (v případě povinnosti)
  • Správa datové schránky
  • Komunikace, asistence a zastupování při jednání s úřady
  • Další poradenská činnost v oblasti účetnictví
© 2022 Všechna práva vyhrazena
EM Tax Partner s.r.o.

Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky